Η ΘΕΡΜΟΚΙΝΗΣΗ δεσμεύεται για την πιστή εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και Ελέγχου Παρασίτων καθώς επίσης και για τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητάς του.
Όλοι οι εργαζόμενοι, τόσο η διοίκηση όσο και το προσωπικό δεσμευόμαστε να εκτελούμε τις εργασίες, τα καθήκοντά και τις υποχρεώσεις μας συμμορφούμενοι με το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας και τις Διαδικασίες του. Η Διοίκηση της εταιρείας δηλώνει ότι θα διαθέτει όλους τους αναγκαίους, ανθρώπινους και υλικούς πόρους για την υλοποίηση των ποιοτικών στόχων, την επιτυχή εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης, την ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού και αναθέτει στον Υπεύθυνο του Συστήματος Διαχείρισης τα καθήκοντα του συντονισμού και ελέγχου εφαρμογής του.
Πολιτική της εταιρείας είναι να αντιμετωπίζει όλους τους πελάτες, θεωρώντας πως όλοι έχουν τις υψηλότερες απαιτήσεις. Η εταιρεία γνωρίζει ότι πραγματικός ‘πελάτης’ της είναι ο τελικός καταναλωτής ο οποίος έχει πολύ υψηλές απαιτήσεις και πρέπει πάντα να είναι απόλυτα ικανοποιημένος.
Για την υλοποίηση της Πολιτικής Ποιότητας η ΘΕΡΜΟΚΙΝΗΣΗ λειτουργεί με τις παρακάτω αρχές:
• Κάθε εργαζόμενος είναι υπεύθυνος για την ποιότητα της δικής του εργασίας
• Κάθε προϊστάμενος είναι υπεύθυνος για την ποιότητα της εργασίας του τμήματός τους
• Όλοι οι εργαζόμενοι, καθώς και οποιοδήποτε ενδιαφερόμενο μέρος είναι απαραίτητο, είναι πλήρως ενημερωμένοι για το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της εταιρείας
• Η εταιρεία παρέχει όλα τα απαιτούμενα μέσα (μηχανήματα, όργανα, εργαλεία, υλικά, εκπαίδευση) για την επίτευξη των στόχων ποιότητας και την εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης
• Όλες οι ενέργειες που είναι δυνατόν να επηρεάσουν την ποιότητα προγραμματίζονται και υλοποιούνται σύμφωνα με τις θεσμοθετημένες Διαδικασίες του Συστήματος Διαχείρισης.
• Όλα τα στοιχεία ελέγχων αναλύονται και χρησιμοποιούνται στα πλαίσια μιας συνεχούς προσπάθειας βελτίωσης της ποιότητας
• Η εταιρεία παρακολουθεί συνεχώς, αναγνωρίζει και συμμορφώνεται με όλες τις εφαρμοστέες νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις εντός του πλαισίου λειτουργίας της • Η εταιρεία θέτει στόχους ποιότητας τους οποίους παρακολουθεί και αναθεωρεί τουλάχιστον ετησίως.
• Η εταιρεία έχει έναν Υπεύθυνο του Συστήματος Διαχείρισης ο οποίος είναι ορισμένος από τη Διοίκηση και έχει εξουσία και οργανωτική ανεξαρτησία για να εξασφαλίσει ότι το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της εταιρείας λειτουργεί και τηρείται σύμφωνα με τις απαιτήσεις των προτύπων EN ISO 9001:2015 και BS EN 16636:2015.